EUROFOAM SPORT TEAM
adrenalinové sporty, dolomitenmann, mtb, paragliding, adrenalin cup, trénikové plány

DRUHÁ POLOVINA CYKLISTICKÉ SEZÓNY POHLEDEM JOSEFA VÍTŮ

Úspěšný závodník Eurofoam sport teamu Josef Vítů hodnotí letošní sezónu:

Jak pokračovala sezóna po ZnovinCupu

Hned v neděli po Znovinu jsme vyrazili s kamarády na výlet do Itálie a Francie a projeli si spoustu zajímavých průsmyků známých z Tour a Gira. K nejzajímavějším patřili Colle del Nivolet (2612m), Colle dell´Agnello (2744m), Col du Galibier (2642m), Col du l´Izoard (2360m), Col de l'Iseran (2770m). Spali jsme pod širákem vedle auta, kterým jsme se přesouvali mezi etapama. Koupali  se v řekách a jedli jídlo uvařené na vařiči. Počasí přálo, a tak jsme najeli dostatek kilometrů a odvezli si nespočet zážitků.

Den po příjezdu domů jsem se vydal na Lesonickou 40, na kterou mě zlákal Pavel Bartoň. Nestačil jsem jen na vítězného Vojtu Tomana. Hned zamnou dojel Pavel a za ním muj bratr Šimon.

Týden na to jsem si vybral smůlu. Na silničních závodech kolem Melechova jsem vymetl díru a poté doplatil na defekt a závod jsem nedokončil. Přesto jsem se ocitnul na bedně protože jsem dojel 3. na horské prémii.

Následoval závod Okolo Vlasenice, kde jsem na nejlepší nestačil a dojel na 5. místě.

Poté jsem se eště jednou nechal přemluvit a vyrazili jsme ve dvou. Projeli některá stoupání v Korutanech, v Dolomitech a v Ötztalských Alpách. Nejkrásnější byla asi Sella Ronda v Dolomitech.

Dva dny po návratu jsme vyjeli na Pálavský krpál. Novou trasou jsem byl nadšen, ale moc závodníků Mikulov nepřilákal. Dojel jsem na druhém místě, nestačil jsem na Lukáše Matulku.

Týden na to jsme jeli na Malíkov Open v závěru mi již nestačili síly a porazil mě vítěz David Kníže a Pavel Bartoň. Den nato v neděli pořádal kamarád ze sousední vesnice první ročník v budoucnu jistě úspěšné akce. Třeštický Triatlon. Závodu se účastnilo celkem 9 lidí. Po odečtení dvou školáků nás na startovní čáře stálo 7. I přes tento nevelký počet závodníků doufám, že pořadatel Jan Procházka nevzdá své úsilí a pokusí se zorganizovat druhý ročník.

18.8. v pátek večer jsme se s Šárkou vydali na WEIN STEIN BIKE maraton v Rakousku. Ráno se k nám připojil i znalec místních tratí Pavel borda Bartoň a přivezl s sebou déšť a zimu. Celý závod propršelo a mě se vůbec nejelo dobře. Závod jsem dokončil někde v druhé desítce. Pavel a Šárka byli na bedně. Po tomto strašném seknutí jsem si naordinoval „volno“ a s Šárkou jsme kvalitně pobajkovali na Šumavě v okolí Lipna.

A vyplatilo se. Na následujících závodech v Náměšti nad Oslavou jsem dojel na 2. místě vteřinku za Lukášem Smolou, který lépe zvládl konec.

Tímto jsem chtěl ukončit závodní sezónu, která byla dost dlouhá a tak jsme se s bráchou Šimonem rozhodnuli že to důstojně zakončíme výletem o kterém dám vědět v samostatném článku. Po výletu jsem se ale cítil natolik fit, že jsem se ještě 9.9. zúčastnil cyklomaratonu v Kněžicích, dojel 2. za Pavlem a 1. v kategorii. To mě potěšilo na závěr sezóny.

Tak zas po zimě!

Pro eurofoam-sport.com Josef Vítů

Kalendář ON-LINE tréninkové plány

Vzkazovník

• Radek Sedlák 29.06.2020 v 14:07 Vinařská 50 2020 ZRUŠENA Letošní ročník Vinařské 50 (Znovincup) byl nejprve přeložena na 1. srpna. Nyní však došlo k jeho zrušení. Víve na www.vinarska50.cz
  • Pepa 27.08.2019 v 11:32

TŘEŠTICKÝ TRIATLON 2019: ve středu 28. srpna pořádá Jan Procházka mtb triatlon, začátek je v 16:30 u rybníka na třeštické rovince, tratě přiměřeně krátké.

• Pepa 15.05.2019 v 15:14

O ŠTAMBERSKÉHO KRÁLE: výsledky naleznete pod bannerkem na hlavní stránce,

• Pepa 12.04.2019 v 10:06

OKOLO ZUDOVA VRCHU 2019:
    EUROFOAM Josef Vítů-Jan Smrčka-Jakub Vítů-Pavel Bartoň
    EUROFOAM SPORT Marek Brož-Lukáš Trkola- Josef Vítů st.-Šárka Čejková
    Týmový sraz ve 12:00 na zadním parkovišti.

• Pepa 8.04.2019 v 08:47

OKOLO ZUDOVA VRCHU:cyklistická sezóna startuje již tento víkend, v sobotu 13. dubna 2019. Zájemci o start ve štafetách EUROFOAM SPORT TEAMU zasílejte návrhy na sestavení štafet do čtvrtka 11. dubna na smatana@eurofoam-sport.cz, v pátek budou sestavy štafet zveřejněny na webu.

• Milan Fajt 9.07.2018 v 09:34 Ahoj,kdo je teď schopen,nebo vyřizuje licence? Díky Milan
  • Pepa 6.07.2018 v 20:54

Fota VINAŘSKÁ 50: fota Lucie Canovové z letošního Author Znovín cupu naleznete zde:
    jméno: Eurofoam 2018
    kód: Znovín 2018

• Pepa 6.04.2018 v 11:24

OKOLO ZUDOVA VRCHU - ZMĚNY ve štafetách viz článek.

• Pepa 12.03.2018 v 11:46

OKOLO ZUDOVA VRCHU 2018: Tradičmí "otvírák" bikové sezóny se letos koná v sobotu 7. dubna. Potvrzení účasti a návrhy na sestavení štafet zasílejte na smetana@eurofoam-sport.cz do konce března.

• Pepa 30.01.2018 v 10:58

FOTO TÝDNE: Všem závodníkům Eurofoam sport teamu přejeme v sezóně 2018 co nejvíce podobných umístění, jaké dosáhl Matýáš Smrčka v předchozí sezóně!